dimecres, 26 de juny del 2013

Thiago... es queda.

Ahir un amic em va enviar un Whats App (ho escric bé , no?) que m'explicava que el seu germà coneixia el fill del seu veí que era amic íntim de Thiago Alcántara i que li havia dit que marxava a la Premier més coneguda com Barclays, que és un banc que em deu 1 euro, i allí jugaria al Manchester United. Ja està bé! Prou de rumors! Seré clar, potser no em creureu però ahir vaig parlar amb l'Andoni, sí sí l'Andoni Zubizarreta el director esportiu del Futbol Club Barcelona i em va dir que ell el president Rosell i Tito Vilanova havien quedats reunits el dissabte dia 22 de juliol a casa del pare de Thiago i també Rafinha, Mazinho, allí hi era el propi Mazinho, Thiago i el seu representant. Amb la subtilesa de Rosell, els arguments de Zubizarreta i la paciència de Vilanova van poder convèncer sobretot el pare de Thiago, que el millor que podia fer el jugador brasiler, ai no que juga amb la "rojita" era quedar-se a can Barça. Ara si el Tito falla Thiago marxarà, i jo serè el primer que li donaré tot el meu suport. Dons que cada soci li donem el caliu que té quan juga amb la rojita. Intentem-ho que no perdrem res, només guanyarem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Escriu-nos la seva opinió